۱۳۹۲ مرداد ۹, چهارشنبه

کشف تونل اتمی و غفلت کامل از استعفای دو تن از اعضای ارشد شورا!

اخیرا مجاهدین مدعی شدند که یک تونل اتمی تازه ساز رژیم را در دماوند کشف کرده و جزئیات این کشف را در اختیار رسانه ها گذاشتند.
 دوستان یادشان هست که چندی پیش اسماعیل وفا یغمایی در پاسخ به اتهام زنی ناجوانمردانه جمال بامداد که بطور کنایه آمیز و رذیلانه ای از اسماعیل پرسیده بود برای چه هدفی به هند رفته بود، گفت که به هند رفته بوده تا تعدادی فیل برای رهبری مجاهدین بیاورد تا در مواقع ضروری و عندالاقتضاء آنها را هوا کند. 
حالا ظاهرا کشف تونل اتمی تازه ساز در دماوند یکی از همان فیلهایی است که اسماعیل به رسم سوغات از هند آورده و رهبری مجاهدین در وضعیت بحرانی و به دلیل خالی بودن چنته از فعالیت های مبارزاتی ضد رژیم موقعیت را مناسب دیده تا آن را هوا کند. 
داستان به هوا فرستادن این فیل زبان بسته از این قرار است که به ادعای مجاهدین گویا پنجاه تن از افراد آنها با نفوذ در درون رژیم و با فعالیت یک ساله توانسته اند یک تونل اتمی رژیم که از قضای روزگار حسن روحانی هم در ساخت آن نقش کلیدی داشته را کشف کنند.
ادعاهای پوشالی از این قبیل مرغ پخته و نپخته را هم بخنده وا میدارد. بگذریم که رژیم بلافاصله آنها را ساختگی خواند و تکذیب کرد. مجاهدین که با  بحران مشروعیت روبرو هستند و با ریزش افراد خود در سازمان و ارگانهای دست نشانده شان درگیرند، گمان میکردند با طرح این ادعاهای پوشال میتوانند برای خودشان تنفسی بخرند اما دیدند که کسی به این خیمه شب بازی آنها اعتنایی نکرد.
ادعای کشف تونل اتمی توسط مجاهدین به این علت مضحک است که مجاهدین در وضعیتی هستند که نمیتوانستند از این موضوع که دو تن از مهمترین اعضای به اصطلاح شورای آنها قصد دارند از دست آنها فرار کنند، با خبر شوند. و به همین خاطر بعد که متوجه شدند آنها رفته اند، ناگزیر اقدام آنها را "غیرمترقبه" خواندند. کسی که از تحولات مهمترین ارگان سیاسی خود کنار گوشش بی اطلاع و غافل و درمانده، است چگونه میتواند در فاصله هزاران کیلومتر دورتر به کشف تونل، آنهم از نوع اتمی، نائل شود؟
تحریریه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر