۱۳۹۱ بهمن ۱۷, سه‌شنبه

یاداشت روز.مداحی شرک آلود رجوی یا واکنشی در قبال انزوای مرگبار رهبری



مهدی ابریشمچی، مداحی شرک آلود رجوی یا واکنشی در قبال انزوای مرگبار رهبری مجاهدین
همزمان با تشدید انزوا و ایزولاسیون بی سابقه سیاسی و اجتماعی مجاهدین، شاهدیم که بخش عمده ای از انرژی رهبر این سازمان و اعوان و انصار فریبکارش وقف مقابله و رفع و رجوع طردشدگی آنها میشود. در همین راستا مسعود رجوی اوائل دیماه در نشستی "درونی" به افشاگری های رسوا کننده علیه خود واکنش نشان داد، و در اواخر دیماه یعنی حدود بیست روز بعد نیز نشستی به اصطلاح "بیرونی" با همان مضمون واکنشی، برگزار کرد. همه میدانند که صحبت های رجوی در این به اصطلاح دو نشست - درونی و بیرونی - نه تنها دردی از انزوای مرگبار رجوی دوا نکرد، بلکه تنفر بی سابقه ای را نیز علیه او دامن زد، به طوری که برخی از سایت های هوادار او نیز مانند سایت "پژواک ایران" مطالبی را در نقد و رد صحبت های اخیر رجوی منتشر کردند.
علاوه براین، بعضی افراد سرسپرده رجوی نیز در ابراز واکنش های زبونانه به انزوای رهبری مجاهدین، به صحنه فرستاده شدند. از جمله مهدی ابریشمچی در ویدئویی که در یوتیوب منتشر شد بیش از یک ساعت از وقت ناقابل خود را به مداحی و مجیز گویی فضاحت بار و شرک آلود از مسعود رجوی اختصاص داد.
ابریشمچی مداحی خود را با یک دروغ گیج کننده آغاز کرد و گفت "مهم ترین وقایع تاریخ مردم ایران در دهه های اخیر ... آزادی مسعود از زندان است."!! ببینید، حتی نمیگوید آزادی رجوی یکی از مهمترین وقایع است، بلکه میگوید مهمترین است. معلوم نیست اگر ابریشمچی قصد داشت مثلا وقایع "تاریخ مردم ایران" را بنویسد، سرنوشت تاریخ ایران به کجا میرسید؟!
وی در ادامه تملق گویی دروغین خود از رجوی، "جایگاه " او را به اصطلاح "والا" توضیف کرده و قریب 10 بار از صفت "عالیترین سطح رهبری کردن"، "شاهکار عظیم"، "عالترین سطح تشخیص" و کلماتی مانند "تقوای رهایی بخش" به عنوان صفت "بارز و عالی او"، "پرداختن از شخص خودش"، " و... استفاده میکند.
این کارگزار رجوی که خود را "برادر مسئول"؟! مینامید پس از آن در بیان به اصطلاح همان "سطح عالی رهبری کردن" رجوی، یک فقره دروغ دیگر مرتکب گردیده و مدعی میشود که رهیر مجاهدین، مبارزه ضد امپریالیستی خمینی را رد کرده و کنار زده است.
این دروغ ابریشمچی رسواتر از آن است که نیازی به افشا کردن داشته باشد. فقط کافی است سرودههای ساخت سازمان را با عنوان "سر کوچه کمینه" یا "مجاهد پر کینه" و "نبرد با آمریکا" را یاداور شویم که در جریان گروگان گیری سفارت آمریکا و در همسویی با سیاست های دجالگرانه خمینی به بازار عرضه شد. همچنین تیترهای نشریات، اطلاعیه ها و مقالات آن روزگار مجاهدین که عبارت بودند از "شور ضد امپریالیستی خلق قهرمان ایران خروشانتر باد"، "مبارزه ضد امپریالیستی، عامل موثر مرزبندی میان دوستان و دشمنان خارجی انقلاب" و ...
ملاحظه میکنید ابریشمچی با چاپلوسی دروغین شروع کرده و با دروغهای افتضاحتر ادامه میدهد. وی جریان شروع مبارزه مسلحانه مجاهدین علیه خمینی در سی خرداد را نشانه "درایت مطلق"! رجوی مینامد و اهمیت تشکیل به اصطلاح "شورای" مجاهدین را به بهار عربی وصل میکند!!
در درایت راه اندازی مبارزه مسلحانه زود هنگام رجوی علیه رژیم خمینی همین بس که یک هفته بعد از سی خرداد، حضرتشان فلنگ را بست و از صحنه فرار کرد.
ابریشمچی همچنین یادش نمیرود تاکید کند که کتاب "راه حسین" که از آثار تحقیقی سازمان و مربوطه به تاریخ اسلام است، و مشهور بوده که نوشته احمد رضایی است، نه احمد، بلکه رجوی نوشته است.
آدمی واقعا از این همه خست و تنگ نظری رهبر عقیدتی مجاهدین و کارچرخانهای بی مایه او در شگفت میماند. احمد رضایی که جایگاه ویژه خود را در سازمان دارد، او اولین شهید سازمان است و درجاتش عالی است، فرض کنیم که کتاب "راه حسین" را هم او ننوشته باشد، چه اتفاقی میافتاد اگر گفته نمیشد و مسکوت میماند که احمد رضایی نویسنده این کتاب نبوده است؟ اینها قبل از هر چیز حاکی از ضعفها و حفره های اساسی رجوی و دست و پا کردن اعتباری برای قالب کردن رهبری اوست، وگرنه از سال 63 به اینسو چه ضرورتی داشت که بیش از هزار بار موضوع کتاب "راه حسین" را یاد آوری کنند؟
ابریشمچی ضمنا فراموش نمیکند که گریزی هم به اورسورواز و مهر تابان بزند. او در تعریف مریم قجر او را به نقل از رجوی "جوهر بهار در عالیترین نقطه شاخسار تاریخ مردم ایران" توصیف می‌کند"؟!
از صفت تکراری و سائیده شده "عالیترین" در این مدیحه سرایی کفر آلود بگذریم و یکبار دیگر جمله "جوهر بهار در عالیترین نقطه شاخسار تاریخ مردم ایران"؟! را بخوانید و در باب معنای آن بیاندیشید.
ایکاش مهدی ابریشمچی این متملق چاپلوس نیز خودش لختی به "عالیترین سطح رهبری کردن" مسعود رجوی میاندیشید و بدور از عوامفریبی و لودگی و به طور جدی از خود میپرسید که این به اصلاح رهبر، سازمان مجاهدین را در آستانه 50 سالگی به کجا هدایت کرده است؟ بگذارید ابریشمچی هر چه میخواهد جو سازی کند و دروغ ببافد اما حالا خودشان میگویند که فرجام کنونی سازمان چیزی جز زندان و فاضلاب لیبرتی نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر