۱۳۹۱ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

یاداشت روز شماره 11 خبر رقت انگیز!

یاداشت روز شماره 11
خبر رقت انگیز!
سایت موسوم به همبستگی ملی که با نامی بی مسمای خود همه چیز در آن هست الا همبستگی ملی خبر فوری حمایت یک واحد از ارتش آزادی! از فراخوان چهارشنبه سوری را در این لینک داده است.فوری - خبرهای خیزش امشب جوانان برای چهارشنبه سوری.      
تنها و تنها و تنها باید کلمه رقت انگیز را در رابطه با این خبر به کار برد. رهبران خارجه نشین و مخفی شده پیش از آنکه شرایط هولناک لیبرتی رادر چنگال آخوندهای خونخوار حاکم بر ایران دریابند وقبل از آنکه به علت این همه استیصال و فلاکت و ادبار و نکبتی که گریبانگیر بزرگترین جنبش ایران شده است پی ببرند و در پی راه حلی واقعی باشند همچنان رو به سوی ناکجا آبادی موهوم که سالهاست در پی آنند  بر راههای جنازه و خون میشتابند و اخباری اینچنین رقت انگیز را که معلوم نیست چه دردی را دوا میکند به کار میگیرند.
یک واحد ارتش آزادی اعلام حمایت نموده.در کجا؟این واحد نمودش در چیست؟بجز همبستگی چه کسی از این واحد خبر داده؟ همه چیز مبهم است اما عجیب نیست. جنبشی که بیماری توهم و خیال رهبر آن را به زوال برده است و سالهاست توهم انقلاب نوین! توهم رهبری عقیدتی! توهم ایدئولوژی نوین! توهم انقلاب درونی! توهم ازدواج تاریخساز! توهم رشد ششصد برابر اعضا! توهم پیروزی نشاندادن شکست تمام عیار در فروغ جاویدان! توهم رشد صد برابر و جنگ صد برابر! و هزار توهم فاسد کننده  و پوچ وخطرناک دیگر بنیادهایش را پوسانده و از بین برده است چنانکه دهها و دهها تن از اعضای پر سابقه آن حلقه مزدوری جمهوری اسلامی را در گوش کرده اند و بجان همرزمان سابق خودشان افتاده اند و اعضای جدا شده و با ملا همکار شده اش که گویا در شورای رهبری بوده اند، نظیر زهرا میر باقری و مریم سنجابی و مرضیه قرصی داستانهای هزار و یکشب را در باره روابط رهبر میسرایند،  چرا نباید در ادامه این توهمات از یک واحد ارتش آزادی! و تبریک آن بخاطر چهارشنبه سوری خبر دهد. راستی روحهای دهها هزار شهید بخاک و خون افتاده از این صحنه سازیهای رقت انگیز نمیلرزد و رنج نمیکشد؟این توهمات در بیرون کسی را نمی فریبد ولی در درون آیا مخترعین آن را راضی میکند و اگر راضی کند باید گفت : وای اگر در پس امروز شود فردائی.تحریریه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر